facebook
pinterest
houzz

Płatności i dostawa

 

Płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia lub na numer:  w tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru, przy czym płatność przy odbiorze realizowana jest tylko do kwoty 500PLN i jest powiększona o 2% kwoty pobrania. Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.
  • Płatność elektroniczna eCard (dla polskich złotych) - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności eCard, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank, lub podajesz dane karty kredytowej i dokonujesz opłaty. (System eCard obsługuje bezpieczne transakcje: karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia, inne - Płacę gotówką z Unikasą, Wydrukuj i Zapłać.)
  • Płatność PayPal dla obcych walut z dodatkową opłatą 3% wartości zamówienia za przewalutowanie

     

 

Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

Termin realizacji dostawy wynosi od 3 do 10 dni roboczych (chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej) licząc od dnia otrzymania płatności, a w przypadku płatności za pobraniem od wysłania potwierdzenia złożonego przez Klienta Zamówienia na produkty dostępne z magazynu.

Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, iż zamówiony towar jest obecnie niedostępny, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany e-mailem lub telefonicznie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, kupujący podejmuje decyzje o jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Koszty transportu określona jest w potwierdzeniu złożenia zamówienia, po wybraniu formy dostawy i zostaje zaakceptowana przez kupującego z chwilą potwierdzenia przez niego zamówienia.  

Koszt dostawy zamówienia na terenie Polski: 

  • Koszt wysyłki kurierem - zgodnie z ofertą w panelu zamówień.
  • Przedmioty małe (małe pufy, poduszki i niektóre akcesoria): Paczkomat 10PLN, kurier DHL/UPS 16,50PLN
  • Przedmioty duże i bardzo duże: kurier DHL/UPS 35zł

 

Koszt dostawy zamówienia kurierem UPS poza Polską są wyliczane przy stworzeniu koszyka zakupów dla danego adresu:

  • Dostawa w Europie - wg specyfikacji państw
  • Dostawa poza Europą - wg specyfikacji państw.

Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. 

Wysyłka towaru

Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (UPS, DHL, Paczkomaty).

W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

Terminy dostawy

  • Czas dostawy zamówienia kurierem na terenie Polski - 1 dzień roboczy.
  • Czas dostawy zamówienia w Europie za pośrednictwem kuriera - 2 - 4 dni roboczych.
  • Czas dostawy zamówienia poza Europą za pośrednictwem kuriera - 4 - 7 dni roboczych.

 

 

2014-2015 Wszelkie prawa zastrzeżone Folka.pl
Realizacja Onisoft
|
Click Shop   Hosting home.pl
Click Shop | Hosting home.pl